Herstelling aanvragen
...
1024) { activeItem = 'mijn-woning' }" x-bind:class="{ 'is-active': activeItem === 'mijn-woning' }">
Mijn woning
1024) { activeItem = 'mijn-huurprijs' }" x-bind:class="{ 'is-active': activeItem === 'mijn-huurprijs' }">
Mijn huurprijs
1024) { activeItem = 'mijn-huurcontract' }" x-bind:class="{ 'is-active': activeItem === 'mijn-huurcontract' }">
Mijn huurcontract
1024) { activeItem = 'verhuizen' }" x-bind:class="{ 'is-active': activeItem === 'verhuizen' }">
Verhuizen
1024) { activeItem = 'documenten' }" x-bind:class="{ 'is-active': activeItem === 'documenten' }">
Documenten
1024) { activeItem = 'mijn-contactpersoon' }" x-bind:class="{ 'is-active': activeItem === 'mijn-contactpersoon' }">
Mijn contactpersoon
Samen dragen we zorg voor je woning
Dit betekent dat soms jij een herstelling moet uitvoeren, soms wij als woonmaatschappij.
Alvorens een herstelling aan te vragen, is het handig om het 'Ziezo!...' boekje te raadplegen. Het boekje licht toe voor wie de herstelling is.
Gewijzigde tarieven
Je kan vragen aan de woonmaatschappij om een herstelling uit te voeren waarvoor jij verantwoordelijk bent. Hiervoor worden volgende tarieven gehanteerd:
- Voor elk uur dat één technicus bij je werkt, betaal je 50 euro.
- Voor de verplaatsing van een of meerdere techniekers rekenen we 21 euro per interventie.
- Ben je niet thuis op de dag dat we hebben afgesproken? Of spreken we van een nutteloze verplaatsing? Dan betaal je altijd 35 euro.